. : New eShop! - Mobilní verze - Pandatron.cz - Pandatron.sk - Diskuzní fórum - Zakázkový vývoj : .
 
IBM přináší prediktivní analytiku pro jednotlivá odvětví

IBM přináší prediktivní analytiku pro jednotlivá odvětví

Společnost IBM uvádí na trh 20 průmyslových řešení postavených na vzorcích chování 50 tisíc zákazníků.

Společnost IBM uvádí na trh dvacet řešení s prediktivní analytikou pro jednotlivá odvětví. Podnikům a institucím v oborech, jako jsou například obchod, bankovnictví, telekomunikace nebo pojišťovnictví, umožní snadněji a rychleji získat všechny potřebné informace důležité pro rozvoj podnikání.

IBM v zájmu dosáhnout co nejpřesnějších prediktivních analýz a vyřešit kritické obchodní požadavky spolupracuje s klienty a obchodními partnery, kteří patří mezi inovátory v jednotlivých odvětvích.

Nové řešení obsahuje předem definované modely, vzorce a rozhraní pro jednotlivé případy využití prediktivní analytiky. Jednotliví uživatelé získají pomocí analýzy dat poznatky, které jim pomohou lépe pochopit potřeby svých zákazníků. Díky tomu se budou umět rozhodovat mnohem rychleji a s menšími nároky na zdroje.

Banky například budou moci využívat zákaznické vzorce na předvídání významných událostí v životě zákazníků spjatých s vyššími požadavky na finanční krytí. Zároveň jim nové řešení pomůže zasílat zákazníkům nabídku dle jejich aktuálních potřeb. Obchodníci díky nim lépe pochopí vliv jednotlivých produktů a produktových linií na celkové výnosy. Budou se tak moci lépe rozhodovat, kdy a jak podpořit prodej jednotlivých produktů, tak aby dosáhli co nejlepších prodejních výsledků.

Ropné a plynárenské společnosti zase sníží díky novým analytickým řešením vysoké náklady spojené s kontrolou a údržbou technických zařízení a budou moci lépe předvídat hrozící výpadky. To se pozitivně projeví na jejich hospodaření v podobě optimalizace výroby.

Jádro nových IBM analytických řešení určených pro jednotlivá průmyslová odvětví tvoří nástroje pro inteligentnější rozhodování a lepší personalizaci služeb. Kombinace dat o klientech, údajů z trhu a informací o produktech, spolu s využitím prediktivní analytiky umožňuje podnikům a institucím získat veškeré potřebné informace o potřebách potenciálních zákazníků.

Zdroj: IBM Introduces Behavior-Based Predictive Analytics by Industry







GooglePlus1 FaceBook Twitter del.icio.us DiGG Google StumbleUpon Google Buzz Email RSS PDF Tisk

Komentáře:
Název příspěvku: Vaše jméno: host
                 
  Zakázat formátování [Zakáže kódování a nahrazování smajlíky.]
Připojit soubory
reklama:
Anténa 2J020 - 900/1800/2400MHz
Anténa 900/1800/2400MHz, přímá s konektorem SMA.
Skladem od 83 Kč

Informace uvedené v článcích jsou platné v době jejich vydání a samotné články jsou určeny pouze jako zdroj informací. Autor článku ani správce webu nenesou žádnou zodpovědnost za případné újmy na majetku a zdraví. Názvy společností a výrobků, loga a další multimediální materiál mohou být ochrannými známkami příslušných společností.
RSS kanály: | |
+420 723 846 377
info@pandatron.cz
Všechna práva vyhrazena | mobilní verze | © Copyright 2000 - 2016 ISSN 1803-6007