. : New eShop! - Mobilní verze - Pandatron.cz - Pandatron.sk - Diskuzní fórum - Zakázkový vývoj : .
 
Autonomní auta, drony a roboti aneb jak se učí stroje?

Autonomní auta, drony a roboti aneb jak se učí stroje?

Jedním z největších fenoménů současné doby spojených s digitalizací a mobilitou je nárůst počtu připojených chytrých zařízení jako jsou autonomní vozidla, drony nebo roboti.

Jedním z největších fenoménů současné doby spojených s digitalizací a mobilitou je nárůst počtu připojených chytrých zařízení jako jsou autonomní vozidla, drony nebo roboti. Tato zařízení jsou schopná samostatné analýzy prostředí, jednání a učení na základě zpětné vazby. Společnost Ericsson se významným způsobem podílí na rozvoji a aplikaci inteligentních autonomních systémů, který byl v minulosti bržděn primárně nedostatkem odpovídající procesní síly a malou kapacitou paměti. Tyto oblasti sice zaznamenaly obrovský pokrok, je však třeba stále pracovat na vylepšení několika dalších základních kamenů a kroků ke skutečně efektivním a funkčním autonomním zařízením:

Senzory umožňující sběr obrovského objemu systémových dat
V dnešní době je dostupných více než 300 druhů senzorů umožňujících potenciálně nekonečné kombinace vyhodnocení získaných dat. ”Sloučení dat z takového množství senzorů vytvoří pevnou základnu pro inteligentní zpracování. Typický smartphone se dnes skládá z 10 – 15 různých senzorů,” vysvětluje Jiří Rynt ze společnosti Ericsson

Učení strojů
Senzory tedy produkují obrovské množství dat. Na to navazuje celá věděcká disciplína, která zkoumá tvorbu algoritmů a to, jak se mohou stroje z těchto dat učit. Algoritmy strojového učení pracují na principu vytváření kontextového povědomí založeného na analýze predikce a rozhodování o systémových operacích.

Konektivita a mobilita
Všudypřítomná a spolehlivá konektivita je klíčovým faktorem pro mobilitu a fungování chytrých zařízení. S rozvojem 5G bude navíc možná ještě lepší reakce na splnění nově se formujících požadavků tohoto prostředí.

Jednou z největších výzev nejen pro společnost Ericsson je zajistit to, aby autonomní operace zahrnovaly všechny z výše uvedených paradigmat.

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Zdroj: Ericsson







GooglePlus1 FaceBook Twitter del.icio.us DiGG Google StumbleUpon Google Buzz Email RSS PDF Tisk

Komentáře (1):

Zobrazit starší 30 dnů (1)...

host
1. Dne 12. 05. 2016 v 22:38 zaslal host
tesla motors
http://www.hybrid.cz/tesla-autopilot-10-veci-ktere-potrebujete-vedet http://www.caranddriver.com/features/semi-autonomous-cars-compared-tesla-vs-bmw-mercedes-and-infiniti-feature


Název příspěvku: Vaše jméno: host
                 
  Zakázat formátování [Zakáže kódování a nahrazování smajlíky.]
Připojit soubory
reklama:
Bluetooth relé BTREL1
Modul Bluetooth relé BTREL1 s jedním výstupem umožňuje ovládání libovolných systémů pomocí bezdrátového rozhraní.
Skladem od 690 Kč

Informace uvedené v článcích jsou platné v době jejich vydání a samotné články jsou určeny pouze jako zdroj informací. Autor článku ani správce webu nenesou žádnou zodpovědnost za případné újmy na majetku a zdraví. Názvy společností a výrobků, loga a další multimediální materiál mohou být ochrannými známkami příslušných společností.
RSS kanály: | |
+420 723 846 377
info@pandatron.cz
Všechna práva vyhrazena | mobilní verze | © Copyright 2000 - 2016 ISSN 1803-6007